Saturday, February 15, 2014

Tuna ft Cozman - Fenix parodi



REFRENI

Zogu ma i ndyre krej krejtve,
Zemer i mban ere shume pupla.
Shkalloj me shume se tjerave,
Une e boj me krejt vec se muna
Para se me ma vu mu n'goje
Msoje mire kush a, TUNA
Shkalloj me shume se tjerave,
Une e boj me krejt vec se muna
Muna A

TUNA

Po dukesh syn
E kom ni sen per ty
Une senin tem se kam jo vec per ty
Une senin tem se kam jo vec per ty

Kushdo ma vin
Kush e ven e mo se gjen
Gabi qe ja vlen dhe nuk ja blen
Hej, ej, ej ,ej
Thuja qe mu ma ven

REFRENI

Zogu ma i ndyre krej krejtve,
Zemer i mban ere shume pupla.
Shkalloj me shume se tjerave,
Une e boj me krejt vec se muna
Para se me ma vu mu n'goje
Msoje mire kush a, TUNA
Shkalloj me shume se tjerave,
Une e boj me krejt vec se muna
Muna A

COZMAN

Une me dore pa ta
Ajo me krejt pa mu
Muhnona me pas afer
Po radha shume e gjate
Nganjihere ajo don me shku
Prej Valit e ne Ghetto, 
Prej Bluntit tek Blero
Ska lidhje personi nese mund ia hyp
Non-stop n'telefon me Valin Corleone-n
Syni don zogut me ja lag pak bonbonen
Sjom i interesum per asnjonen si je ti per gjithkon
Me te nxehte se sauna e ka zogun TUNA

TUNA

 Mua nuk me hyn nese jena bashk
Nese zogun ma ndan me disa dost
Ma kan lodhur shume kejt baba-records

0 comments:

Post a Comment